Schade bij levering

Telefonisch kunnen we geen uitspraken doen over de afhandeling van schade of een defect. We vragen je daarom om een serviceaanvraag in te dienen zodat we alle gegevens compleet hebben, en we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Neem hier contact met op met de klantenservice van Grill Guru en gebruik het onderwerp: “schade / defect melden”. Er is een veld voor vrije toelichting waarin je de juiste gegevens kunt aangeven. We hebben de volgende gegevens van je nodig om je te kunnen helpen:

  • Ordernummer (startend met 100)
  • Besteldatum
  • Inhoud van je bestelling (welke producten heb je besteld?)
  • Kopie van je bestelbevestiging (email van AH met daarin het ordernummer & producten)
  • Naam
  • Adres
  • Mobiel telefoonnummer
  • Emailadres

Wij gaan dan voor je kijken wat er is gebeurd en gaan je zo spoedig mogelijk helpen. In de tussentijd mag je je BBQ en/of accessoire, indien mogelijk, wel gewoon in gebruik nemen, ook al heb je nog geen reactie van de klantenservice van Grill Guru ontvangen. Dit heeft geen effect op de behandeling van jouw melding.