Contact klantenservice tijdens AH actie

Klantenservice Grill Guru: 

Is jouw vraag niet beantwoord? Dan kun je uiteraard contact opnemen met de klantenservice van Grill Guru. 

We willen je vragen om een service aanvraag in te dienen voor de volgende onderwerpen:

  • Ik wil mijn bestelling annuleren (gebruik het onderwerp "Anders" en vervolgens "ik heb een vraag over mijn bestelling).
  • Ik heb een foutief adres / telefoonnummer / emailadres ingevuld bij mijn bestelling (gebruik het onderwerp "Anders" en vervolgens "ik heb een vraag over mijn bestelling")
  • Ik wil een schade / defect melden

Let op: Heb je een schade en/of een defect aan de Grill Guru of aan één van de accessoires, en twijfel je of dit onder de garantie valt? Wij kijken natuurlijk graag met je mee! 

Wij doen hier echter NOOIT telefonisch uitspraken over. We hebben namelijk foto's van het defect/ de schade nodig + een kopie van je aankoop bon voor een juiste beoordeling. Je kunt hiervoor een serviceaanvraag indienen, wij antwoorden dan per mail. Let op; een kopie van een pintransactie dient niet als garantiebewijs. Dank voor je begrip!

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 09.00-17:00 uur

Reactietijd:

De Albert Heijn actie voor Grill Guru is zeer populair. Hierdoor ontvangen wij in korte tijd extra veel vragen. Hierdoor is het een uitdaging om al jullie e-mails binnen 24 uur te beantwoorden, wij proberen dit natuurlijk zo snel mogelijk te antwoorden. Wij streven ernaar om je e-mail binnen 5 werkdagen te beantwoorden. 

We snappen dat wanneer je nog geen reactie hebt ontvangen op jouw mail, telefonisch contact soms prettig kan zijn. Echter dit heeft geen invloed op de snelheid waarop je een antwoord op je bericht kan verwachten. We vragen daarom je geduld.

Dank voor je begrip!