Afleveradres wijzigen

Het wijzigen van het afleveradres is helaas niet mogelijk. De bestelling zal bezorgd worden op het adres wat is opgegeven tijdens de bestelling.

Heb je een fout gemaakt tijdens het invoeren van je adres? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Telefonisch kunnen we geen wijzigingen aannemen.
Neem hier contact op met de klantenservice van Grill Guru en gebruik het onderwerp: “Anders” en vervolgens “Vraag over mijn bestelling”. Er is een veld voor vrije toelichting waarin je de juiste gegevens kunt aangeven. We hebben de volgende gegevens van je nodig om je te kunnen helpen:

  • Ordernummer (startend met 100)
  • Besteldatum
  • Kopie van je bestelbevestiging (email van AH met daarin het ordernummer & producten)
  • Naam
  • Adres
  • Mobiel telefoonnummer
  • Emailadres
  • Nieuw adres

We doen uiteraard ons best om je gegevens op tijd te verwerken en de levering soepel te laten verlopen. We kunnen hierin helaas geen garanties bieden.

Let op: heb je een Grill Guru Medium besteld en heb je een afleverdatum ingepland, maar ben je op de geplande datum niet thuis? Dan wordt er € 29,95 in rekening gebracht voor een nieuwe levering.