Foutief adres / email adres / telefoonnummer

Telefonisch kunnen we geen wijzigingen aannemen. We vragen je hier je aanvraag in te dienen zodat we alle gegevens compleet hebben, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Neem hier contact op met de klantenservice van Grill Guru en gebruik het onderwerp: “Anders” en vervolgens “Vraag over mijn bestelling”. Er is een veld voor vrije toelichting waarin je de juiste gegevens kunt aangeven. We hebben de volgende gegevens van je nodig om je te kunnen helpen:

  • Ordernummer (startend met 100)
  • Kopie van je bestelbevestiging (email van AH met daarin het ordernummer & producten)
  • Naam
  • Adres
  • Mobiel telefoonnummer
  • Emailadres
  • Nieuw (e-mail) adres / telefoonnummer

We doen uiteraard ons best om je gegevens op tijd te verwerken en de levering soepel te laten verlopen. We kunnen hierin helaas geen garanties bieden.

Let op, indien je een foutief emailadres hebt ingevoerd heb je ook geen bevestiging van Albert Heijn ontvangen. Neem contact op met de klantenservice van Albert Heijn om deze alsnog te krijgen. Dit is namelijk tevens je aankoopbewijs.