Bestelling annuleren

Het is mogelijk om je bestelling te annuleren. Houdt er rekening mee dat dit niet altijd op tijd lukt en foutgevoelig kan zijn.

We vragen je een annulering zo snel mogelijk aan ons door te geven. Telefonisch kunnen we geen annuleringen aannemen dus we vragen je dit via een service-aanvraag te doen. Is de levering al in gang gezet, dan mag je de levering aan de deur weigeren. We vragen je wel hier alsnog melding van te maken bij Grill Guru.

Neem hier contact met op met de klantenservice van Grill Guru en gebruik het onderwerp: “Anders” en vervolgens “Vraag over mijn bestelling”. Er is een veld voor vrije toelichting waarin je de juiste gegevens kunt aangeven. We hebben de volgende gegevens van je nodig om je te kunnen helpen:

  • Ordernummer (startend met 100)
  • Besteldatum
  • Kopie van je bestelbevestiging (email van AH met daarin het ordernummer & producten)
  • Reden van annuleren
  • Naam
  • Adres
  • Mobiel telefoonnummer
  • Emailadres
  • IBAN & Tenaamstelling (ivm terugstorten aankoopbedrag).

We doen uiteraard ons best om je gegevens op tijd te verwerken en de annulering soepel te laten verlopen. We kunnen hierin helaas geen garanties bieden.

Telefonisch kunnen we geen annuleringen aannemen. We vragen je daarom zoals bovenstaand je vraag in te dienen zodat we alle gegevens compleet hebben, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.